آ
-
آموزش گروهی
اثربخشی آموزش خودکنترلی گروهی بر مهارتهای یادگیری خودتنظیمی و تابآوری در دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 22-31]
-
آموزشی اثربخش
ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانشآموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97 [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 10-21]
ا
-
استادراهنما
واکاوی تجارب استادان راهنما و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در مدارس ابتدایی شهر کرمان [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 1-15]
-
امکانسنجی
امکانسنجی اجرای برنامه درسی قصدشده کار و فناوری پایه ششم از دیدگاه معلمان مدارس ارومیه [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 63-73]
-
انشا
تحلیل محتوای کتب نگارش فارسی دوره دوم ابتدایی از منظر پرداختن به مؤلفه های نگارش خلاق [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 32-43]
-
انگیزش تحصیلی
تاثیر آموزش مهارت های تحصیلی بر انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 50-61]
ب
-
بحث گروهی
واکاوی روش های آموزشی سخنرانی، بحث گروهی و پرسش و پاسخ با رویکرد ما بعد اثبات گرایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 62-74]
-
برنامه درسی اجرا شده
امکانسنجی اجرای برنامه درسی قصدشده کار و فناوری پایه ششم از دیدگاه معلمان مدارس ارومیه [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 63-73]
-
برنامه درسی قصدشده
امکانسنجی اجرای برنامه درسی قصدشده کار و فناوری پایه ششم از دیدگاه معلمان مدارس ارومیه [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 63-73]
پ
-
پرسش و پاسخ
واکاوی روش های آموزشی سخنرانی، بحث گروهی و پرسش و پاسخ با رویکرد ما بعد اثبات گرایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 62-74]
ت
-
تاب آوری
اثربخشی آموزش خودکنترلی گروهی بر مهارتهای یادگیری خودتنظیمی و تابآوری در دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 22-31]
-
تجارب
واکاوی تجارب استادان راهنما و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در مدارس ابتدایی شهر کرمان [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 1-15]
-
تحلیل محتوا
بررسی میزان توجه به تفکر انتقادی لیپمن در کتاب تعلیمات اجتماعی پایه سوم ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 75-86]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتب نگارش فارسی دوره دوم ابتدایی از منظر پرداختن به مؤلفه های نگارش خلاق [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 32-43]
-
تفکر انتقادی
بررسی میزان توجه به تفکر انتقادی لیپمن در کتاب تعلیمات اجتماعی پایه سوم ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 75-86]
-
تفکر فعال
مقایسۀ روش تدریس مبتنی بر تفکر فعال و روش تدریس سنتی بر خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهرستان چابهار [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 44-50]
-
تقویت رشد زبان
اثر بخشی تقویت رشد زبان بر کاهش نارساخوانی دانش آموزان نارساخوان ابتدایی شهر کرمان [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 1-9]
خ
-
خود تنظیمی
اثربخشی آموزش خودکنترلی گروهی بر مهارتهای یادگیری خودتنظیمی و تابآوری در دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 22-31]
-
خود کار آمدی
مقایسۀ روش تدریس مبتنی بر تفکر فعال و روش تدریس سنتی بر خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهرستان چابهار [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 44-50]
-
خودکارآمدی
اثر بخشی یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و شادمانی دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی عشایر شهرکرد در درس علوم در سال 1398 [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 51-62]
-
خود کنترلی
اثربخشی آموزش خودکنترلی گروهی بر مهارتهای یادگیری خودتنظیمی و تابآوری در دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 22-31]
د
-
دانش آموزان
سنجش کیفیت زندگی دانش آموزان دخترپایه ششم ابتدایی در مدرسه [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 16-24]
-
دانشآموزان عشایر
اثر بخشی یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و شادمانی دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی عشایر شهرکرد در درس علوم در سال 1398 [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 51-62]
-
دانشجومعلم
واکاوی تجارب استادان راهنما و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در مدارس ابتدایی شهر کرمان [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 1-15]
-
درس علوم
اثر بخشی یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و شادمانی دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی عشایر شهرکرد در درس علوم در سال 1398 [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 51-62]
-
دوره ابتدایی
سنجش کیفیت زندگی دانش آموزان دخترپایه ششم ابتدایی در مدرسه [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 16-24]
-
دوره ابتدایی
تحلیل محتوای کتب نگارش فارسی دوره دوم ابتدایی از منظر پرداختن به مؤلفه های نگارش خلاق [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 32-43]
-
دوره ابتدایی
اثربخشی آموزش خودکنترلی گروهی بر مهارتهای یادگیری خودتنظیمی و تابآوری در دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 22-31]
-
دیدگاه معلمان
واکاوی روش های آموزشی سخنرانی، بحث گروهی و پرسش و پاسخ با رویکرد ما بعد اثبات گرایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 62-74]
ذ
-
ذهنیت فلسفی
بررسی رابطه ذهنیت فلسفی و مدیریت دانش در مدیران و معلمان دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 25-35]
ر
-
روش تدریس
مقایسۀ روش تدریس مبتنی بر تفکر فعال و روش تدریس سنتی بر خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهرستان چابهار [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 44-50]
-
روش سنتی
مقایسۀ روش تدریس مبتنی بر تفکر فعال و روش تدریس سنتی بر خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهرستان چابهار [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 44-50]
-
روش های آموزش
واکاوی روش های آموزشی سخنرانی، بحث گروهی و پرسش و پاسخ با رویکرد ما بعد اثبات گرایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 62-74]
-
روش یادگیری
امکان سنجی به کارگیری روش یادگیری ترکیبی دانش آموزان از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 36-49]
-
رویکرد حمایتی یاد دهنده- یادگیرنده
ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانشآموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97 [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 10-21]
س
-
سخنرانی
واکاوی روش های آموزشی سخنرانی، بحث گروهی و پرسش و پاسخ با رویکرد ما بعد اثبات گرایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 62-74]
ش
-
شادمانی
اثر بخشی یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و شادمانی دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی عشایر شهرکرد در درس علوم در سال 1398 [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 51-62]
ع
-
علوم تجربی
ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانشآموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97 [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 10-21]
-
عملکرد تحصیلی
تاثیر آموزش مهارت های تحصیلی بر انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 50-61]
ک
-
کارورزی
واکاوی تجارب استادان راهنما و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در مدارس ابتدایی شهر کرمان [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 1-15]
-
کارو فناوری
امکانسنجی اجرای برنامه درسی قصدشده کار و فناوری پایه ششم از دیدگاه معلمان مدارس ارومیه [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 63-73]
-
کاهش نارساخوانی
اثر بخشی تقویت رشد زبان بر کاهش نارساخوانی دانش آموزان نارساخوان ابتدایی شهر کرمان [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 1-9]
-
کتب نگارش فارسی
تحلیل محتوای کتب نگارش فارسی دوره دوم ابتدایی از منظر پرداختن به مؤلفه های نگارش خلاق [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 32-43]
-
کیفیت زندگی
سنجش کیفیت زندگی دانش آموزان دخترپایه ششم ابتدایی در مدرسه [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 16-24]
ل
-
لیپمن
بررسی میزان توجه به تفکر انتقادی لیپمن در کتاب تعلیمات اجتماعی پایه سوم ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 75-86]
م
-
مدارس ابتدایی
ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانشآموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97 [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 10-21]
-
مدیران آموزشی
بررسی رابطه ذهنیت فلسفی و مدیریت دانش در مدیران و معلمان دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 25-35]
-
مدیریت دانش
بررسی رابطه ذهنیت فلسفی و مدیریت دانش در مدیران و معلمان دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 25-35]
-
مطالعات اجتماعی
بررسی میزان توجه به تفکر انتقادی لیپمن در کتاب تعلیمات اجتماعی پایه سوم ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 75-86]
-
مطالعه امکان سنجی
امکان سنجی به کارگیری روش یادگیری ترکیبی دانش آموزان از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 36-49]
-
معلمان ابتدایی
بررسی رابطه ذهنیت فلسفی و مدیریت دانش در مدیران و معلمان دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 25-35]
-
مهارت های تحصیلی
تاثیر آموزش مهارت های تحصیلی بر انگیزش پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 50-61]
ن
-
ناتوانی یادگیری
اثر بخشی تقویت رشد زبان بر کاهش نارساخوانی دانش آموزان نارساخوان ابتدایی شهر کرمان [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 1-9]
-
نگارش خلّاق
تحلیل محتوای کتب نگارش فارسی دوره دوم ابتدایی از منظر پرداختن به مؤلفه های نگارش خلاق [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 32-43]
ی
-
یاددهی و یادگیری
واکاوی تجارب استادان راهنما و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در مدارس ابتدایی شهر کرمان [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 1-15]
-
یادگیری ترکیبی
امکان سنجی به کارگیری روش یادگیری ترکیبی دانش آموزان از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس ابتدایی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 36-49]
-
یادگیری خودتنظیمی
اثر بخشی یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و شادمانی دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی عشایر شهرکرد در درس علوم در سال 1398 [دوره 2، شماره 4، 1399، صفحه 51-62]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد